Lucram constant pentru a imbunatati serviciile pe care ti le oferim. De aceea, contul de client si aplicatia PE MyInfo se afla temporar intr-un proces de mentenanta, pentru ca ele sa fie asa cum iti doresti.

Iti punem la dispozitie si alte modalitati de solutionare a solicitarilor tale:

📌 pentru a transmite indexul, te rugam sa folosesti urmatorul numar de telefon: 0800 500 500

📌 pentru a asculta informatii despre soldul tau, suna la Info Linia Premier Energy – 0251 929 si dupa ce introduci codul de client sau codul locului de consum, apasa 11

📌 pentru a asculta informatii despre facturile tale, suna la Info Linia Premier Energy – 0251 929 si dupa ce introduci codul de client sau codul locului de consum, apasa 12

📌 pentru modalitatile de plata pe care ti le punem la dispozitie le gasesti aici: https://www.premierenergy.info/modalitati-de-plata/

📌 vezi aici toate modalitatile de contact pe care ti le punem la dispozitie: https://www.premierenergy.info/contact/


Iti multumim pentru intelegere!

Echipa Premier Energy Furnizare